اگر بخواهید، می توانید بدون استخر هم آبدرمانی کنید

آبدرمانی (هیدروتراپی) یکی از قدیمی ترین انواع درمان در سراسر دنیاست که علیرغم تمام فوایدش، محدودیت هایی هم دارد که اولین آنها وجود استخر است.

مسابقه میدون شبکه سه سیما در تاریخ 6 آبان ماه 1399 میزبان کسب و کاری بود که توانسته با خلاقیت و نوآوری، این محدودیت را از بین ببرد.

آبدرمانی که دو نوع اصلی عمومی و موضعی دارد، به کلیه فعالیت هایی گفته می شود که طی آنها شخص بیمار با استفاده از آب و فعالیت کردن در آن، امراض و بیماری های خود را درمان و یا شدت آنرا کمتر می کند.

هیدروتراپی یا فیزیوتراپی در آب، دردهای عضلانی را تسکین می دهد، استرس را کاهش می دهد، باعث هضم بهتر غذا می شود، گردش خون را در بدن بهبود می بخشد، برای بدنسازی توصیه می شود، عضلات را تقویت می کند و برای بیماری هایی همچون آرتروز، دیسک و کمردرد و پادرد مفید است.

علیرغم این موارد، نباید بی مهابا از این روش درمان استفاده کرد؛ افرادی که زخم باز دارند، از آب می ترسند، مبتلا به سرطان هستند و یا تب دار هستند، باید حتما با مشورت پزشک این کار را آغاز کنند.

هیدروتراپی یا آب درمانی مانند هر ورزش و یا درمان دیگری، به ملزومات و دستگاه های خاصی نیاز دارد که جز با استفاده از استخر، نمی توان از آنها استفاده کرد.

مسابقه میدون در بیست و پنجمین قسمت از فصل دوم خود، میزبان کارآفرینان جوانی است که توانسته با نوآوری و خلاقیت، نوع خاصی از لوازم و تجهیزات ورزش و بدنسازی در آب و هیدروتراپی را بسازند.

در این برنامه مدیران هیدروجیم به معرفی تجهیزات و دستاوردهای خود پرداخته و از کابین هیدروجیم تازه ترین تولید خود که با هدف آبدرمانی انفرادی، بیماران و ورزشکاران ساخته شده است، رونمایی کردند. در ادامه می توانید فیلم های مربوط به این مسابقه و نظرات داوران را مشاهده کنید.

هیدروجیم در میدون

کابین تمرین در آب انفرادی هیدروجیم

لازم به توضیح است، مسابقه میدون، مسابقه ای کارآفرینی است که با بررسی کسب و کار کارآفرینان ایرانی، مسیر پیشرفت و حمایت از آنها را تسهیل و کوتاه تر می کند.

جهت مشاهده تجهیزات هیدروجیم و هیدرومِد (ورزش در آب و آبدرمانی تخصصی) اینجا کلیک کنید.

تماس بگیرید
تومان
تماس بگیرید
تومان
تماس بگیرید
تومان
تماس بگیرید
تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *