قوانین و مقررات استفاده از فروشگاه اینترنتی هیدروجیم

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی هیدروجیم به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه اینترنتی هیدروجیم و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی هیدروجیم از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی:

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی هیدروجیم منطبق با قوانین ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی هیدروجیم تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر:

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی هیدروجیم اقدام نماید.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی:

فروشگاه اینترنتی هیدروجیم به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.فروشگاه اینترنتی هیدروجیم متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه اینترنتی هیدروجیم، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

حق امتیاز کلیه محصولات این سایت برای فروشگاه هیدروجیم محفوظ بوده و هرگونه کپی‌برداری یا استفاده از بخش یا کل مطالب محصولات غیرمجاز بوده و پیگرد قانونی دارد همچنین همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه اینترنتی هیدروجیم، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی هیدروجیم جزئی از اموال این فروشگاه اینترنتی محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه اینترنتی هیدروجیم است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه اینترنتی این گروه محفوظ می‏‌دارد.

کاربر نباید در سایت (تالار گفت‌وگو و یا هر قسمت دیگر) اظهاراتی (Comment) را بگذارد و‌ یا اقدامی نماید که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه‌ای را به دنبال داشته باشد. همچنین کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر کنند. چنانچه هر یک از کاربران این ماده را رعایت نکنند، بلافاصله از سایت اخراج شده و حق استفاده از این سایت را از دست می‌دهد.

ارتباطات الکترونیکی:

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات هیدروجیم استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که هیدروجیم به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی و برنامه های فضای مجازی رایج) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در قسمت تماس با ما ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های سایت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

توجه داشته باشید که راه های ارتباطی هیدروجیم با مشتریان فقط از طریق شماره تماس 09128859550 و شبکه های اجتماعی واتساپ، تلگرام و ایتا به شماره 09128859550 و ایمیل به آدرس Hydrogymir@yahoo.com بوده و هیدروجیم از طریق آن با کاربران و مشتریان خود در ارتباط خواهد بود.

بنابراین ارسال هرگونه پیام تحت عنوان هیدروجیم، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام هیدروجیم است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به شماره 09128859550 اطلاع دهید.

محتوا:

هیدروجیم نهایت تلاش و دقت خود را در راستای درج اطلاعات صحیح در خصوص محصولات ارائه شده در وب سایت انجام داده است و خواهد داد.

  • در خصوص دوچرخه نشسته آبی و صندلی آبی رنگ صندلی آبی روی تصویر داخل سایت به منزله ارائه کالا بدین رنگ نیست و کالا به رنگ موجود در انبار برای مشتری ارسال می شود.
  • در خصوص کمربند شناوری، توضیحات مربوط به هر دو نوع کمربند شناوری معمولی و کمربند شناوری قوی ذکر شده است ولی تصویر موجود در سایت مربوط به کمربند شناوری معمولی است و کمربند شناوری قوی از نظر ظاهری یک قفل بیشتر دارد و طول و عرض آن از مدل معمولی بزرگتر است.

سیاست قیمت گذاری:

سیاست قیمت‌‏گذاری در هیدروجیم مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است.

فرآیند خرید از فروشگاه اینترنتی هیدروجیم:

مشتری با کلیک بر روی هر کالا به صفحه مشخصات آن کالا رفته و پس از مشاهده تمامی جزئیات محصول و بعد از انتخاب محصول مورد نظر می تواند با یک کلیک آن را به سبد خرید خود اضافه کند. بعد از تمام شدن انتخاب کالاهای مورد نظر می بایست به سبد خرید خود مراجعه کرده و محصولات موجود در آنجا را مرور کند. سپس می بایست هر تغییر لازمی را در سبد خرید خود اعمال کند و سرانجام به مرحله پرداخت نهایی رفته تا مراحل خرید خود از فروشگاه اینترنتی ما را به پایان برساند .

  • مشتری اگر از قبل در فروشگاه اینترنتی هیدروجیم عضو باشد می تواند بعد از ورود با کلمه کاربری و رمز عبور شخصی خود اقدام به خرید کنید. در غیر اینصورت می تواند با ورود شماره موبایل و دریافت رمز ورود از طریق گوشی تلفن همراه خود و درج اطلاعات درخواستی در وب سایت در طی فرآیند خرید، روند خرید خود را انجام دهد.
  • کالای فروخته شده عودت داده نمی شود و خریدار می بایستی حتماً از بابت خرید خود مطمئن باشد و در صورت هر گونه ابهام در خصوص وسایل می بایست از مجموعه در این خصوص سوال نماید آن هم از طریق شماره تماس 09128859550
  • تمامی فروش های هیدروجیم به صورت رسمی می باشد و در قیمت محصولات مندرج در سایت ارزش افزوده لحاظ شده است.
  • خریدار موظف به ارائه اطلاعات درخواستی در حین خرید چه شخص حقیقی و چه شخص حقوقی می باشد و برای وی فاکتور رسمی صادر می شود که در مرحله آخر خرید، فاکتور صادر شده برای وی قابل دانلود و استفاده می باشد.
  • هزینه حمل مرتبط با ارسال سفارشات مشتریان همچنین خرید قطعات یدکی وحتی سرویس و تعمیر و خدمات پس از فروش دستگاه ها (ارسال دستگاه ها به هیدروجیم و دریافت آن بعد از تعمیر) تماماً بر عهده مشتری می باشد.
  • کاربر باید رمز عبور و نام کاربری خود را حفظ نموده و چنانچه آن را فراموش کند، می‌تواند برای ثبت نام مجدد و اخذ کلمه عبور جدید اقدام کند.
  • کاربر باید تمامی اطلاعات درخواستی را به‌طورصحیح اعلام نموده و مسئولیت ثبت اشتباه و یا خلاف واقع بر عهده شخص کاربر است.
  • عضویت در سایت فروشگاه هیدروجیم رایگان است.
  • چنانچه خریدار با هویت غیرواقعی اعم از نام، نام خانوادگی و … اقدام به خرید کند و موضوع مشخص شود، فروشگاه هیدروجیم حق دارد سفارش را باطل کند.
  • اختلال در سرویس اینترنت، ارسال پیامک و یا هر رویدادی که باعث شود فرآیند خرید از فروشگاه هیدروجیم با مشکل مواجه شود باعث از بین رفتن حق کاربر نمی‌شود.
  • در هنگام تسویه حساب، در صورت کسر شدن وجه و ثبت نشدن خرید، فروشگاه هیدروجیم مسئولیتی نداشته و مشکل از درگاه بانکی کاربر میباشد و در صورت برنگشتن وجه بعد از 72 ساعت مشتری می تواند موضوع را از طریق پشتیبانی بانک پارسیان پیگیری نماید.
  • روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
  • فروشگاه اینترنتیهیدروجیم به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد ولیکن از ساعت 8:30 صبح الی 15:30 بعد از ظهر روزهای کاری، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات میباشد. کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در پایگاه اطلاعاتی فروشگاه اینترنتی به وسیله مدیر سیستم رسید شده و سپس در صف پردازش قرار می‏‌گیرند.
  • فروشگاه اینترنتیهیدروجیم همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه اینترنتی هیدروجیم به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه اینترنتی هیدروجیم محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
  • فروشگاه اینترنتیهیدروجیم مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه اینترنتی هیدروجیم محفوظ است.
  • ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتیکه با آنها موافق است، سفارش را برای استعلام ارسال نماید.کاربران برای خرید از سایت باید دارای سن قانونی (18 سال تمام) بوده یا از طریق والدین یا قیم قانونی خود از سایت خرید نمایند.

روش های پرداخت:

روش پرداخت در فروشگاه هیدروجیم به صورت پرداخت آنلاین توسط درگاه پرداخت بانک پارسیان می باشد.

روش های ارسال:

ارسال کالا بسته به نوع کالا توسط تیپاکس یا باربری و یا اتوبوس صورت خواهد گرفت و وسایل کوچک عموماً با تیپاکس ارسال خواهد شد و وسایل بزرگتر به کمک باربری و یا اتوبوس.

  • نحوه ارسال کالا ها بنا به شرایط آن (ابعاد محصول و … ) توسط مسئول ارسال کالا مشخص میشود.
  • بعد از ارسال مرسولات توسط تیپاکس، برای مشتری پیامک ارسال می شود و از طریق لینک ارسال شده برای وی و یا شماره مرسوله و با استفاده از وب سایت تیپاکس مشتری می تواند سفارش خود را پیگیری کند. بدیهی است پیگیری سفارش بر عهده مشتری است و مشتری می بایست تا لحظه وصول کالا سفارش خود را از طریق شماره مرسوله و با وب سایت تیپاکس پیگیری نماید. در صورت بروز مشکل، مشتری می بایست از طریق شماره های شرکت تیپاکس مرسوله خود را پیگیری نماید.
  • بعد از ارسال مرسولات توسط باربری و یا اتوبوس، تصویر بیجک ارسال بار برای مشتری از طریق یکی از برنامه های واتساپ، تلگرام، ایتا و … که مشتری آن را داشته باشد ارسال می شود و به وی اطلاع رسانی می شود تا شخصاً پیگیر دریافت مرسوله خود باشد. در صورت بروز مشکل، مشتری می بایست از طریق شماره های مندرج بر روی تصویر بیجک دریافتی، مرسوله خود را پیگیری نماید.

هزینه ارسال:

هزینه حمل به صورت پس کرایه می باشد و در موقع تحویل وسایل به مشتری از وی گرفته می شود.

  • هزینه حمل مرتبط با ارسال سفارشات مشتریان همچنین خرید قطعات یدکی وحتی سرویس دستگاه ها (ارسال دستگاه ها به هیدروجیم و دریافت آن بعد از تعمیر) تماماً بر عهده مشتری می باشد.

زمان ارسال کالا:

هیدروجیم تلاش می کند تا سفارش‌هایی که در انبار موجود باشند را حداکثر تا دو روز کاری بعد از انجام خرید توسط مشتری برای وی ارسال کند.

  • در صورتی که کالایی از سفارش مشتریان (به غیر از صندلی آبی و دوچرخه نشسته آبی و پله آبدرمانی) در انبار موجود نباشد و یا به هر علتی آماده نباشد هیدروجیم زمان حدودی ارسال سفارش را به اطلاع مشتری خواهد رساند. در این شرایط در صورتی که مشتری عجله داشته باشد این حق برای وی محفوظ است که سفارش خود را کنسل کند و هیدروجیم مبلغ سفارش وی را به وی عودت خواهد داد.
  • سفارش هایی که در آنها صندلی آبی و دوچرخه نشسته آبی باشد بین 5 تا 10 روز کاری زمان ساخت آنها به طول خواهد انجامید و سپس ارسال می شوند.
  • سفارش هایی که در آنها پله آبدرمانی باشد بین 10 تا 20 روز کاری زمان ساخت آنها به طول خواهد انجامید و سپس ارسال می شوند.

نکات مهم در هنگام تحویل سفارشات:

مشتری موظف است هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، تعداد و مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید و موضوع را بلافاصله به فروشگاه اطلاع دهد.

  • برگه نحوه نگهداری از تجهیزات (تولید شده از استیل) حتما باید همراه وسایل باشد و در صورتی که مشتری موقع تحویل مرسوله آن را در وسایل پیدا نکند می بایست بلافاصله به هیدروجیم اطلاع دهد تا عکس آن برای وی ارسال شود. در ضمن مشتری موظف به رعایت نکات نگهداری از وسایل برای طول عمر و بهره برداری مناسب از آنها می باشد.

مشتری در صورتی که بنا به هر دلیلی سفارشی که اشتباهاً برای وی ارسال شده را تحویل بگیرد موظف به اطلاع و عودت وسیله به فروشگاه می باشد.

در زمان ارسال سفارش، مشتری موظف است در حضور مامور تحویل دهنده کالا و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دچار ایراد گردیده باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید دریافت کالا (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید ، هیچ اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا قابل قبول نخواهد بود و فروشگاه مسئولیتی در قبال مشکلات بعدی نخواهد داشت.

هنگامی که سفارش تحویل گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت، بدین منظور به مشتریان توصیه می گردد قبل از امضاء نمودن رسید تحویل کالا، به دقت ظاهر کالا را بررسی نموده و در صورتیکه کوچکترین ایرادی داشت، از تحویل گرفتن سفارش خودداری و موضوع را بلافاصله به فروشگاه اطلاع دهند.

خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی هیدروجیم:

بعد از تحویل وسایل به مشتری و بازکردن آنها و قبل از استفاده از وسایل چنانچه وسایل ایراد عملکردی و نه ظاهری داشته باشند میبایست بلافاصله به هیدروجیم اطلاع داده شود. کارشناسان فنی هیدروجیم بررسی می کنند در صورتی که ایراد ایجاد شده ناشی از حمل و نقل نباشد به بهترین روش انتخابی توسط خود اقدام به رفع آن می کنند.

  • تا 24 ساعت بعد از تحویل وسایل توسط مشتری، امکان بررسی و رفع مشکل وجود دارد. بعد از آن هم مشکل مرتفع خواهد شد ولی با دریافت هزینه از وی.

محصولات فروخته شده مشمول دریافت سرویس و تعمیر و خدمات‌ پس از فروش می باشد و هر موقع وسایل نیاز به سرویس و یا قطعه یدکی داشته باشد مشتری می تواند با تماس با مجموعه هیدروجیم از این خدمات بهره مند شود.

  • در صورتی که صرفاً نیاز به قطعه یدکی باشد پس از خرید قطعه مورد نظر برای مشتری ارسال می شود و در صورت نیاز به سرویس و تعمیر وسایل، مشتری می بایست وسایل خود را جهت سرویس به کارخانه ارسال نماید.

راهنمایی و مشاوره برای خرید:

به منظور رفاه حال شما عزیزان امکان پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص محصولات ، نحوه سفارش و موارد دیگر، فروشگاه اینترنتی هیدروجیم راه های ارتباطی متفاوتی فراهم آورده است . شما می توانید با تلفن 09128859550 شنبه تا پنج شنبه ساعت 8:30 الی 15:30  با ما در ارتباط باشید.

مطالعه این بخش برای خریداران اجباری بوده و استفاده از محصول (حتی یک روز) به معنای پذیرش کلیه شرایط فوق است.
«با نهایت احترام و آرزوی تندرستی و سلامتی برای همه شما عزیزان»
ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد