استخر انفرادی برای هیدروتراپی و تمرینات آبی

استفاده از آب درمانی یکی از شیوه ها و روشهای نوین و جدید و البته راهکاری مطمئن جهت درمان بیماریهای استخوانی، ستون فقرات و مفصلی میباشد که هم مورد استقبال عامه مردم بوده و هم پزشکان به آن توجه ویژه دارند.

معمولا افرادی که دچار بیماری ها یا مشکلات اندام تحتانی از قبیل: پا درد، آرتروز، زانو درد، پارگی مینیسک، شکستگی مچ پا و… هستند توسط پزشکان به تمرینات در آب توصیه می شوند.

اما هستند افراد کهنسالی که توانایی شرکت در استخرهای عمومی به علت مشکلات خاص را ندارند و همچنین افرادی که از نظر بعد مسافت توانایی رفتن به استخر را ندارند.

از طرفی انتشار و همه گیری ویروس کرونا نیز سبب شده است تا استخرها تعطیل و مردم رو به خرید استخرهای خانگی بیاورند ولی کسانی که از لحاظ فضا با مشکل روبه رو هستند چگونه به هیدروتراپی بپردازند؟

اینجاست که به اهمیت کابین های انفرادی تمرین در آب هیدروجیم می توان پی برد.

استخرهای انفرادی ورزش در آب هیدروجیم با هزینه ای کم و کیفیتی بسیار مناسب میتواند پاسخگوی نیاز عموم جامعه برای اهداف تمرین در آب و آبدرمانی باشد.

مهم تر از هزینه استخر، فضایی است که در منزل دارید که چنانچه فضای خانه هر چند کوچک هم باشد براحتی میتوان از کابین های هیدروجیم استفاده نمود.

دلیل این موضوع هم این است که این کابین بسیار کم جا بوده و براحتی در هر جای منزل که بخواهید میتوانید آنرا نصب کنید.

همچنین برای ضد عفونی کردن آب این کابین می توانید از قرص های کلر استفاده کنید. و برای تخلیه آب از لوله ی تعبیه شده داخل کابین بهره برد. لازم به توضیح است این کابین ها قابلیت نصب سیستم تصفیه، پمپ چرخش آب و سیستم گرمایش نیز دارند.

مشخصات و توضیحات کابین تمرین در آب هیدروجیم

این کابین ها به راحتی قابلیت استفاده در: منازل، ویلاها، بیمارستان ها، فیزیوتراپی ها، هتل ها و باشگاه های بدنسازی را دارند.

فیلم کابین تمرین در آب هیدروجیم

دوچرخه نشسته آبی و صندلی آبی هیدروجیم دو وسیله ای هستند که به راحتی می توان درون کابین انفرادی هیدروجیم قرار داد و به کمک این وسایل به انجام تمرینات هیدروتراپی و ورزشی پرداخت.

دوچرخه نشسته آبی هیدروجیم

صندلی آبی هیدروجیم

تماس بگیرید
تومان
تماس بگیرید
تومان
تماس بگیرید
تومان
تماس بگیرید
تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *